Novinky
07.11.2022
Věrnostní systém
Našich věrných zákazníků si velice vážíme a proto jsme si pro vás připravily nový věrnostní systém.
Váš tým ForPaws.cz
číst celé
- Úvod
- Reklamace
Reklamace zboží
REKLAMACE ZBOŽÍ
Adéla Schneiderová / ForPaws.cz
Na Letné 57
779 00 Olomouc
IČ: 48387690
tel: +420 725 531 808
(dále jen prodávající)
poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů.
Tento Reklamační řád upravuje rozsah, podmínky a způsob uplatnění práva z vadného plnění (dále jen „reklamace“).
PODMÍNKY REKLAMACE:
Nelze reklamovat zboží, které má vady v důsledku:
- nesprávného použití nebo nevhodné údržby,
- použití v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy vhodnému prostředí pro jeho použití,
- přirozených změn materiálu, z nichž je vyrobeno,
- poškození zboží kupujícím, třetí osobou, vyšší mocí nebo přírodními živly,
- mechanického poškození a běžného opotřebení,
- nesprávného skladování zboží,
- nadměrného zatěžování nebo používání v rozporu s podmínkami uvedenými v návodu nebo všeobecnými zásadami.
VYŘÍZENÍ REKLAMACE:
- oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně bez zbytečného odkladu, nejlépe do 3 dnů od zjištění vady.
- vyplněný reklamační formulář pošle kupující na adresu sídla prodávajícího nebo na emailovou adresu info@forpaws.cz ,přičemž kupující je povinen zaslat zboží na adresu: ForPaws.cz, Adéla Schneiderová , Pod Pevnůstkou 9, 783 36 Křelov.
- kupující je povinen uvést číslo objednávky, doložit doklad o vlastnictví zboží (kopie faktury).
- reklamované zboží by mělo být úplné, s kompletní dokumentací a čisté, při přepravě by mělo být též zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození.
- prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 30 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
- reklamace bude prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.
- po vyřízení reklamace zašle prodávající reklamované zboží kupujícímu zpět na uvedenou adresu v Formuláři pro reklamaci zboží
- prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z funkčních vlastností zboží a škod vzniklých v důsledku neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE:
- při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu, poštovné apod.