Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 499 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
07.11.2022
Věrnostní systém
Našich věrných zákazníků si velice vážíme a proto jsme si pro vás připravily nový věrnostní systém. Váš tým ForPaws.cz  číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Reklamace
Reklamace zboží

REKLAMACE ZBOŽÍ

Adéla Schneiderová / ForPaws.cz
Na Letné 57
779 00 Olomouc
IČ: 48387690
tel: +420 725 531 808

(dále jen prodávající)
poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů.
Tento Reklamační řád upravuje rozsah, podmínky a způsob uplatnění práva z vadného plnění (dále jen „reklamace“).

PODMÍNKY REKLAMACE:

Nelze reklamovat zboží, které má vady v důsledku:

  • nesprávného použití nebo nevhodné údržby,
  • použití v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy vhodnému prostředí pro jeho použití,
  • přirozených změn materiálu, z nichž je vyrobeno,
  • poškození zboží kupujícím, třetí osobou, vyšší mocí nebo přírodními živly,
  • mechanického poškození a běžného opotřebení,
  • nesprávného skladování zboží,
  • nadměrného zatěžování nebo používání v rozporu s podmínkami uvedenými v návodu nebo všeobecnými zásadami.

VYŘÍZENÍ REKLAMACE:

  • oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně bez zbytečného odkladu, nejlépe do 3 dnů od zjištění vady.
  • vyplněný reklamační formulář pošle kupující na adresu sídla prodávajícího nebo na emailovou adresu info@forpaws.cz ,přičemž kupující je povinen zaslat zboží na adresu: ForPaws.cz, Adéla Schneiderová , Pod Pevnůstkou 9, 783 36 Křelov.
  • kupující je povinen uvést číslo objednávky, doložit doklad o vlastnictví zboží (kopie faktury).
  • reklamované zboží by mělo být úplné, s kompletní dokumentací a čisté, při přepravě by mělo být též zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození.
  • prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 30 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
  • reklamace bude prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.
  • po vyřízení reklamace zašle prodávající reklamované zboží kupujícímu zpět na uvedenou adresu v Formuláři pro reklamaci zboží
  • prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z funkčních vlastností zboží a škod vzniklých v důsledku neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.

NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE:

  • při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu, poštovné apod.

KE STAŽENÍ: